.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه جایگزین درآمدنفتی اززبان آیت الله‌ جوادی

آیت‌الله جوادی آملی گفت: با وجود این همه استعداد در کشور، ایران هیچ احتیاجی به درآمد نفتی ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی با بیان اینکه همه ما محتاج به بصیرت هستیم اظهار کرد: دشمن بیرونی را می‌توان کنترل کرد اما دشمن درونی که جای پای آن و رفت و آمدش مشخص نیست را نمی‌توان کنترل کرد و دشمن اصلی ما دشمن درون ماست.

آیت‌الله جوادی آملی افزود: اینکه گفته‌اند اگر دشمن درونی نیست باکی از دشمن بیرونی نیست یعنی باید بدانیم دشمن از درون ما شروع می‌کند، دشمن بیرونی نظیر مار، عقرب، آمریکا و صهیونیست که خطرشان محدود است یا آب و خاک می‌خواهند، یا نفت و گاز و یا جان را می‌خواهند و به دنبال غارت و آدم کشی هستند اما دشمن درون به آب، خاک، نفت و گاز کاری نداشته اول دین و بعد آبروی ما را می‌گیرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه انسانی که آبرویش رفت هر روز تقاضای مرگ می‌کند، ادامه داد: اگر انسان عصبانی شود حرف‌هایی می‌زند و در این حالت شاید خدا از او بگذرد اما کم کم برایش عادی شده و زیر بار خیلی از عقاید می‌زند.

وی گفت: خداوند در سوره اعراف این خطر را هشدار داد که تمام تلاش و کوشش شیطان این است که لباس آبروی انسان را در آورده و تا وی را بی حیثیت نکند رها نمی‌کند.

آیت‌الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مدیریت جامعه خاطرنشان کرد: جمعیت کشور ما ۷۰ میلیون نفر است و جمعیت دنیا ۷ میلیارد نفر یعنی یک صدم جمعیت کل دنیا در ایران قرار دارد و ۱۰ درصد منابع دنیا در دست ماست و باید تلاشمان مضاعف شود.

این مفسر بزرگ قرآن کریم تصریح کرد: وقتی که ما همه چیز داریم و نتوانیم خود را اداره کنیم آن طرف فشار می‌آورد، ما سلسله جبال البرز و سلسله جبال زاگرس داریم، دریا داریم و بخش وسیعی از زمین‌ها با باران تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: با وجود این همه استعداد در کشور، ایران هیچ احتیاجی به درآمد نفتی ندارد.

در ابتدای این دیدار نیز حسین اشتری با اشاره به برگزاری دوره‌های بصیرت در قم گفت: دوره‌های بصیرت هر سال برای تمام فرماندهان از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح در قم برگزار می‌شود و از اساتید حوزه علمیه دعوت می‌شود و بیشتر موضوعات اخلاقی، اعتقادی و مسائل روز است.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها در روحیه مسئولان و کارکنان تاثیر بسزایی داشته است، افزود: فراگیران در طول این دوره به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف شده و با مراجع معظم تقلید دیدار دارند .

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دوره بصیرت که هم اکنون در حال برگزاری است برای جانشینان فرماندهان استان‌ها و معاونین است تصریح کرد: نیروی انتظامی به دلیل تنوع کار با همه مردم مرتبط است و بخش عمده‌ای از انرژی خود را صرف موضوعات پیشگیری از جرائم در سطح جامعه می‌کند بنابراین ضرورت دارد که کارکنان فرصت داشته باشند تا به موضوعات معنوی و اعتقادی نیز توجه جدی داشته و بصیرت افزایی شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.